30 april 2007

IKKE KUN UNDER NEGLENE...

Det er ikke kun mine havehænder og negle, der er fyldt med jord, det er sg* også mit hoved!!!
I alle tilfælde den del, hvor strikkeafdelingen ligger...

Hvordan kommer man fra Safran til Muskat, når der købes ind???
Momentan debilitet???
Koncentrationsniveau, der er gået i minus???

Min Lotus Blossom top kan passe Mumi-mor, for strikkefastheden på mit lille projekt passer som ind i hel****.
Jeg er så træt af mig selv, virkelig irriteret, og har bare kylet det lille strikketøj hen i kurven, og så kan det ellers bare få lov til at ligge der, indtil jeg gider at ta' stilling til, hvad jeg gør ved det.

Knold, klump, idiot, strikke-imbecile amøbe!!

Og når jeg så er færdig med at hidse mig mere op over mine egne latterlige fejltrin, så nørkler jeg for fuld skrue på en bytte-gave, der skulle ha' været færdig i går.
Jeg når det ikke til tiden, men næsten, og i dette projekt, der er jeg på sikker, men stadig hemmelig, grund...

7 kommentarer:

Githa sagde ...

Der er to muligheder....

At starte forfra i Safran - eller tilegne sig Muni-mors størrelse.
Ved godt hvad jeg ville foretrække ;-)

Forfra og om igen er lige langt og ingen skam. Kun ski... irriterende.

Det positive er, at du bliver klar med din bytte-gave nu :-)

Githa

HANNE sagde ...

Ups.....hva?
Jeg er god til at trævle op :-)

Sifka sagde ...

Mumi-mor,*fnis*, det lyder interessant.
Nej, det er da vildt irriterende, men altså forestillingen om en mumi i Lotus er sjov.

Tina Mølgaard Andersen sagde ...

Av hvor surt, skynd dig at trævle op, ellers bli'r du bare sur hver gang dine øjne kigger på kurven.

Jeg syntes heller ikke du skal tillægge dig mumimorfacon.

Anonym sagde ...

You are not alone ;-)) Jeg ved ikke om det troester dig, men jeg har lige trevlet en babytroeje op fordi jeg ikke kan taelle til 138. Det opdagede jeg selvfoelgelig foerst da jeg naaede frem til det sted hvor jeg skulle dele stykket. De smaa tegn undervejs, som f.eks. at ribmoenstret ikke passede til maskeantallet havde jeg snildt overset :-(

Mette H. sagde ...

Jeg siger bare strikkeprøve...Men nej da, det bruger rigtige strikkere da ikke.

Træls for dig, skynd dig at få fat i det rigtige garn.

Anonym sagde ...

Jeg har nettopp vært der du er nå!!! Noe så #"=+*# irriternde!!! Og jeg har akurat startet opp med et nytt prosjekt til meg selv....som jeg håper vil passe!

Og strikkeprøve...pføyy!!! Det er da ikke nødvendig, når man går på med liv og lyst!

Lykke til med strikketøyet! ;)