16 januar 2006

VARMA KOPPEN...

Sverige igen-igen, selv mod ondt i halsen hjælper det!
Sådan da, i alle tilfælde blev min aftensmad i dag en skål med Varma Koppen Fruktsoppa, uhmmm, jeg er ellers ikke meget for mad, der rystes ud af en pose, men dette her, det er en af mine laster.

Hvis man så er så heldig at kunne finde en pose Mandel Biskvier "små og goda" i viktualierummet, så er man nærmest lykkelig!!

Jeg må finde mig en soppa-pusher hinsidans, for jeg løber snart tør, der må findes en venlig sjæl i Sverige, der vil gå i ICA og proviantere for mig, måske kunne jeg sende en spegepølse den anden vej...

Her er helt stille, Laura spiser og Sims'er hos bedste-veninden Anna, og Sophie har budt far og lillesøster på hjemmelavede burgere i ungsomshybelen, hun kender hans evner foran komfuret alt for godt.
Jeg nyder stilheden!!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

og næsten lige så gode som mors, blev de hjemmelavet burgere, bortset fra den falske ketchup nemlig Heinz istedet for fars ynglings. Men ellers faldt alt vist i rigtig god smag, især det sprøde bacon, som en ekstra lille ting. Så vi må desværre have den svenske Varma Koppen tilgode :o( vist noget nu kun sætter pris på mor. God bedring knus sophie

Linda sagde ...

Hej Anne
Jeg faldt først for nyligt over din blog og dagene efter skrev du min :o) Det er sådan en dejlig blog du har, jeg nyder at sidde og læse alle dine indlæg. Da jeg læste indlægget om din far, tænkte jeg på en film der blev vist for nyligt, om en lille robotdreng der bliver vækket til live igen efter 2000 år og bare ønsker at se sin menneskemor igen. Det kan lade sig gøre med en stump hår men kun for en dag. Hvor ville det være dejligt hvis det kunne lade sig gøre in real life!
God bedring i øvrigt..
kh Linda