16 januar 2006

ER DER LIV...

Ikke ret meget på denne formiddag, hverken dyr eller mennesker vrikker ret meget med ørerne.
Amanda er hjemme med ondt i halsen, og jeg er bare helt "splattet", kraniet fyldt med snot, øm hals, tungt hoved og ondt i brystet, ynk-ynk-ynk, det er den rene elendighed!

Vi drikker te med mælk og honning, og jeg har lokket Amanda til, at vi skal se "Krudt og Klunker", en gammel dansk film baseret på Benjamin Jacobsens bøger om en livlig familie i 1890'ernes København.
Jeg ved, hun vil klukke over den, og jeg kan få lov til at småblunde, og føler jeg trang, ja så kan jeg strikke lidt på ærmet til Pisa, forfra for 5.gang.....

4 kommentarer:

Anne sagde ...

Trangen til at smide skidtet hen i hjørnet er voksende, men jeg tror, at det lykkes denne gang!
Og allerede nu kan jeg jo se, at det bliver forårets yndlings-trøje..

Susanne sagde ...

God bedring til jer :-) Jeg vil tage på arbejde nu... ikke med glæde men så'n er'et jo nogle gange. Kh Susanne

Anonym sagde ...

God bedring, Anne og Amanda...

strikke_jane sagde ...

Du forstår dig da på at få garnet til at holde længe...*S*

Rigtig god bedring til jer begge.
Det kan være du er heldig lige at få en lille "morfar-lur", mens fjernsynet kører......