17 januar 2006

BELØNNING OG TRØST...

Så er Ofelia på pindene, det måtte bare være nu!

Som en slags belønning for, at ærmet på Pisa endelig passede, og at der nu kun er 1/2 ærme og et forstykke til den er færdig.
Og så som en lille trøst, jeg har det egentlig værre end i går, og når der nu ikke er nogen, der nurser lidt om mig, når jeg er syg, så må jeg jo gøre det selv, og hvad er bedre end et helt nyt strikketøj...


Nu er jeg igennem de første 3 pinde, så nu glider det, næsten 400 masker på pind 3, det bliver ikke til mange centimeter i timer, eller om dagen for den sags skyld!
Hullerne er altså ikke fordi, jeg strikker i febervildelse, mønsteret ser sådan ud...

Da jeg meldte mig syg igen i morges, sagde min søde vicer, at jeg da hellere måtte skylde mig på cyklen og komme op på skolen, det gik da ikke at være hjemme, når jeg bare blev mere syg af det; jeg tror nu, at dyner og nogle sider i "Brick Lane" er en bedre kur mod influenza, end timer i klasseværelset.

4 kommentarer:

Ditte sagde ...

Kan du nu se at få det bedre. Det er en ordre.
God bedring.
Knus Ditte

Susanne sagde ...

Nu håber jeg da at du snart får det bedre !! Kh Svigerinden

Anonym sagde ...

God bedring - og så er det så godt lindrende med strik - især nyt.
Ofelia har jeg også i den grad kig på - den ER så fin.
KH Britt

Anonym sagde ...

Hej mor.. du plejer da ikke tage dig så længe om at komme over en omgang influenza, håber at lidt strikkeri kan hjælpe dig på vej.
Knus Sophiwe