24 januar 2006

INGEN KO PÅ ISEN...

Ja bortset fra mig altså, der lå og rodede rundt med skoletaskens indhold draperet om overkroppen!!

Kækt svingende ud ad døren på skolen, opløftet og tilfreds efter et godt møde, smilende ved tanken om det lille break, der ventede forude, inden jeg igen skulle være på skolen til at guide ungersvendende i skolekøkkenet, BANG, jeg faldt til jorden som en ugraciøs sort-broget...

Der er tommetykke stenhårde is-belægninger over alt på skolens område, om slog jeg mig, JA!!!
Jeg skyndte mig selvfølgelig at spejde til alle sider, forventede nærmest en kødrand af storgrinende elever bag ruderne, de var der heldigvis ikke, bare en enkelt mand, der sad i en bil og rystede let på hovedet, galant og omsorgsfuld fætter...

Så nu sidder jeg her og ømmer mig lidt, og er blevet enig med mig selv om, at gulvvasken vist sagtens kan vente til i morgen, jeg skal lige komme mig!
Det bliver med et par Jaywalker i hænderne, sokker er åbenbart hvad jeg mestrer i disse dage, alle de andre strikketøjer ligger bare og griner af mig, jeg laver den ene kiksede fejl efter den anden, selv de mest simple opskifter bliver til krypterede russiske formler for mit øje!!
Jeg mangler kun 1/2 forstykke på Pisa'en, men er lidt utilfreds med indtagningerne, de ligner ikke hinanden på højre og venstre forstykke, og jeg siger ikke, at der er fejl i opskriften...

2 kommentarer:

Susanne sagde ...

Hvis der dukker spændende kulører op på kroppen skal der fotodokumenteres :o) Hvilket garn bruger du ?? Kh Susanne

Anonym sagde ...

What lovely work- I love the colours you've chosen !