23 januar 2006

US CANDY...

Ude i blogland stødte jeg i går på nogle piger, der lavede citronfromage , jeg følger lidt med i den husholdning, og ved, at de bruger de gode og lødige råvarer...

Det gør vi også langt den overvejende del af tiden, men ikke lige nu!!
Vi har også lavet citronfromage, 3 Jelly Belly med citron og 3 stk. med kokos, sådan!
Vi er alle vilde med Jelly Beans, Belly'erne er mindre og noget mere krasse i kuløren, men de er gode, er de...
Laura elsker at stå og line dem op, kigge i sin lille "opskrift-bog", og så servere Bananasplit, Tiramisu eller Blåbær Muffin, de er lækre, men meget små!!

Jeg har altså et lidt blødt punkt for mærkelige amerikanske varer, der var engang en amerikanske butik i København, hvor jeg købte underlige ting, når jeg var på de kanter; måske ligger den der endnu, og venter bare på, at jeg kommer og fylder kurven???
Jeg ved det er fyldt med E, masser af sukker og andet ikke-ernærings-mæssigt-anbefalelsesværdigt, but what the heck???

6 kommentarer:

Anne sagde ...

Det er det lige præcis, men de må da fylde deres hylder op, inden jeg skal forbi, alt er nærmest Sold Out :-(((
Måske er det bare i online-shoppen, jeg trykker tommelfingre, måske kan jeg nå forbi lørdag!!

Anonym sagde ...

Er også småvild med bizarre sager fra DerOvre - noget kan de da finde ud af. ;o)
Jeg glæder mig, til Anna vokser fra sin sukkeroverfølsomhed, så vi kan lege med sådan nogle ting, det sætter en stor begrænsning på de mere sjove, "kulinariske" udfoldelser at skulle tjekke sukkerindhold på alt - du forresten, Anne - ved du godt, det kun er i Sønderjylland, vi "trykker tommelfingre"? (mener jeg da *s*)

Anne sagde ...

Er det rigtigt, Bettina, det troede jeg egenligt bare var sådan noget man sagde alle steder!?!?
Siger man ellers kun "Knæk og bræk"?
Hvis det er sådan, så holder jeg nu fast alligevel, for sønderjyde, det er jeg, også selv om jeg har boet her i det midtjyske længe!

Fríða sagde ...

hej på jer! heroppe krydser vi fingre! og så må jeg lige kommentere på din dygtighed ved at blogge Anne! man kan næsten ikke fölge med. du skubber da sgu til at man pröver selv at være lidt dygtigere.
hilsen fra Island
Frida

Anne sagde ...

Ja, Frida, jeg er på grænsen til at blive blog-a-holic, jeg er vild med det, og egentlig så er der jo mange små ting hver eneste dag, som godt kan komme i bloggen.
Hvis folk synes det er trivielt eller latterligt, så kan de jo bare lade være med at læse ;-))
Kommer du til Jylland, når du kommer til DK i næste måned??

Anonym sagde ...

Ved ikke, om du læser så gamle kommentarer - men som Frida siger, krydser man fingre i resten af DK. Og jeg har også grint lidt af din blogolitis, for der var engang, du næsten aldrig skrev, og da du oprettede denne her håååbede du, du ville kunne skrive minimum to gange om ugen...i stedet er det ofte to gange om dagen. ;o)