09 august 2007

ROCKIN' GIRL BLOGGER...

Jeg har været lidt langsom i optrækket omkring de her nomineringer, som jeg skulle lave, ikke af uvilje, men der har bare været lidt andet på programmet, noget der ikke kunne vente, og nu i dag, så oplever jeg lidt, at min chance er forpasset.

Jeg har så svært ved at skulle foretrække nogen frem for andre, vil helst fordele sol og vind lige, og så er der også allerede mange mange gode blogs, der er blevet nomineret, og jeg synes heller ikke, at vi skal tærske langhalm på denne pink rappe knap, den har haft sine dage nu...

Det skal ikke forstås sådan, at jeg ikke er glad for de søde og hjertevarmende tilkendegivelser, jeg har været heldig at få, jeg er vild med dem, superglad for at der er nogen, der glæder sig over at læse med her hos mig, superglad!!

Jeg er glad for, at det lille liv, der er mit, kan være en inspiration og glæde for andre at følge, jeg er ydmyg overfor det, og prøver så godt jeg kan at forvalte det anstændigt.
Jeg nyder selv at følge alle de mange mange skønne blogs, der er på www, jeg elsker at blive inspireret til nye håndarbejder, nye retter til ovn og blus, jeg nyder havebilleder og snapshots af børnebørn og kæreste, jeg drømmer mig fjerne lande og andre husholdninger, jeg glædes og græmmes, griner og raser, jeg elsker hvert minut af det, tusind tak fordi i gider...

Jeg ved at der hver dag er mange forbi her, det glæder mig, det skal i vide, og jeg glæder mig også rigtigt meget over hver eneste af de kommentarer, der lægges, det er dem, der er med til at gøre bloggen levende.
Jeg forsøger selv at være rimelig flittig med at kommenterer, rimelig, jeg kunne stadig blive bedre, men jeg gør mig faktisk umage med at komme forbi med et ord.

Igennem bloggen er der opstået nye venskaber, nogle "kun" i cyberspace, andre er ført videre ud i det virkelig liv, jeg er taknemmelig for begge dele, jeg vil aldrig synes, at der ikke er plads til nye og flere mennesker i mit liv...

Jeg vil dog give en af de pinke væk, nemlig til Sister Bonde, der tog tastaturet i egen hånd og lavede en ny knap til de, der ikke lige havde fået den pink men som bestemt fortjente, knaldgodt initiativ, Sister, du rocker også!

De tiloversblevne knapper spreder jeg med løs hånd, men i små atomer, til alle jer, der bruger tid og kræfter på at lade os andre følge med i alt mellem himmel og jord, stjernedrys og gode tanker herfra...

7 kommentarer:

Nina sagde ...

Smukt formuleret, anne!

Anonym sagde ...

Så smukt, en god idé.

Unknown sagde ...

Tusind tak Anne - det varmer meget langt ind. Knus

Anne sagde ...

Det var da så lidt, Sister!

Jane sagde ...

Anne, du er en skøn quinde.

Anonym sagde ...

Uh, just my words.... fik nomineringen den anden dag, og fik straks dårlig samvittighed overfor alle dem, der ikke ville være plads til :o(

Anonym sagde ...

Enig, Anna og Sister Bonde - og tak for, at I formulerede ordene, meget mere sindigt end jeg ku' ha' gjort det. :o)

...(og nej, det er ikke fordi jeg ikke har fået den pink sag! *s*)