06 august 2007

KNALD PÅ...

Jeg har lige strikket støvet lilla, jeg har også lige strikket stilsikkert gråt og hvidt med dæmpede grønne nuancer, og gud hjælpe mig om der ikke ligger hele to nye grå strikketøj'er i kurven, en Plissé og en vest, oven i købet helt ensfarvede begge projekter.

Det går ikke, det går ikke i spænd med disse dages sol-væld, der lyser alle havens farver op, det bliver for kedeligt at sidde med de grå uldnøgler.

Der er kommet en Linus på pindene, der er knald på farverne, det måtte til, de grå må vente til bedre, eller dårligere, dage.

Der er dømt terrasse-strik, med sol på armene og vand i glasset, der er knald på derude...

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jelly Beans det er hvad dine farver får mig til at tænke på - og det er vel og mærket på den gode måde.

Anne sagde ...

Den må straks skifte navn, Linus er hermed blevet til Jelly!
Den bliver så sød, gør den, og hvis jeg er helt i hopla, så får den knapper i forskellige farver...

Anonym sagde ...

Selvfølgelig er du i hopla. Jeg så de smukkeste knapper, (hmmm men hvor?) Perlemor, i stærke farver, lidt ligesom gummi-coated (giver det mening?) i rene Jelly farver. Og her er det så at man ikke forstår hvorfor jeg ikke købte, men udvidste mådehold! Ellers må du igang med selv at lave dem.

Anonym sagde ...

SÅ totalt skønne farver!! Sådan kan vi lide det!
Og jeg synes også at sølvstænk hår er meget, meget smukkere end farvet ditto.
KH Britt

Anonym sagde ...

Sikke fantastisk smuk farvesammensætning med det grønne til det lilla... Hvad er det for noget garn? Jeg følger jævnligt med i din blog, som inspirerer mig MEGET.
Kærlig hilsen, Charlotte Kamp