18 juli 2007

HVOR DER HANDLES, DER SPILDES...

Eller der stænkes med grundingsolie!

For der var lige det lille problem, at carportens spidser ikke fik olie, da resten af bjælkerne gjorde, og nu var så knas-tørre, at en sort-maling ikke var mulig.

Problem og problem, det er måske så meget sagt, for det klarede du vel, woman, nu hvor du alligevel var i gang?!

Og gu' klarede jeg det, men ikke uden sømandsgloser og olie-stænk, for det var ikke let at balancere der øverst på stigen med tung spand, klip-klappere og kuling i håret.

Og så bandede jeg vist også en smule over, at jeg-kan-godt-selv overhovedet er en del af mit ordforråd, i mit næste liv vil jeg være sart og hjælpeløs...

1 kommentar:

HANNE sagde ...

Sart og hjælpeløs.....nej, nej Anne, aldrig i livet, du ville kede dig ihjel :-) Jeg er ved at skrue tag ned og jeg balancerer på små pinde, som garanteret ikke kan holde til min vægtklasse.....(Hvor er vores mænd)????? De skal passe på, vi ikke bliver 14 dage på Fanø.