04 maj 2007

SMÅSYSLERIER...


Vi tuller stille rundt, mætte og matte efter en lang og særdeles hyggelig fødselsdagsfejring af Amanda, der endte med så meget Lego, at vi ikke skal regne med hendes selskab resten af weekenden.

Der leges og hygges, Laura flader ud med en enkelt film, Torben har et par grave-projekter i haven, der skal laves palds til flere roser og en enkelt lavendelhæk...
Og jeg, ja jeg pendler lidt mellem forskellige aktiviteter, rabarber-sukring, marengsbagning, kaprifolieplantning og pergolasortmaling, jeg hygger mig, for alt gøres i mit eget tempo og af egen lyst.

Jeg kom dog lige forbi en tom dæksstol på terrassen, den stod og så lidt ensom ud, mon ikke jeg skulle indta' den med et strikketøj i hænderne, få lidt sol på armene og ro i ryggen...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder som en forrygende ide med den dækstol, og gider du ik ligge der længere så send den bare afsted til mig, jeg kunne snildt få nogle timer til at gå i den;)

Anonym sagde ...

Det lyder som en forrygende ide med den dækstol, og gider du ik ligge der længere så send den bare afsted til mig, jeg kunne snildt få nogle timer til at gå i den;)

dækstol sagde ...

flot valg på hvidt