14 august 2006

TEA-TIME...

Det er gråt, det er vådt, det blæser og mørkner, pludselig føles efteråret tættere på.
Jeg har plukket blomster ind, fået ordnet køkkenet efter mange dages vold-brug, jeg har tændt lys og brygget te, og jeg vil med god samvittighed sætte mig med en stak blade...

Jeg vil kigge på alt det kunst, jeg kunne fristes af, når der i den kommende weekend holdes Åbne Atelierdøre i Silkeborg, jeg vil planlægge nye bede i haven og jeg vil bladre i det nye Ikea-katalog, hvor der helt sikkert er en sprælsk sofa til vores alrum og 10-20 småting, som jeg lynhurtigt kunne oparbejde et behov for at måtte eje...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uhm Kusmi-the. Det er min champagne the, som jeg drikker når det skal være ekstra godt:-D
Det lyder som om du rigtig skulle hygge.
Kh.
Marie-Louise

Anne sagde ...

Du kan tro jeg hygger, og Kusmi, det er creme de la creme (a la Edgar), både smag og indpakning er i top.
Denne her chokoladete er sådan lidt juleagtig i det, men det passede lige til vejret :-)

Anonym sagde ...

Jeg er nødt til at lære at drikke te, efter de ¨beskrivelser du kommer med Anne - og hva' dælen - jeg har ikke fået et IKEA katalog endnu, jeg føler mig forbigået og snydt ;-)