27 august 2006

RO PÅ...

Tænk sig engang, at vågne op til en dag uden planer, krav eller tiltag.
Vi har alle draget et lettelsens suk, vi har glædet os til i dag!

August har nærmet sig noget, der ligner vores livs mest travle og kaotiske måned, og vi orker ikke mere.
Ikke mere overarbejde, ikke mere skuespil, ikke flere gæster, ikke mere fester, det er nok nu, slut, stop, holdt!!

Vi trænger til at spise sammen alle 4, det har vi ikke gjort én eneste gang i august, vi trænger til at snakke sammen uden at indholdet er af praktisk karakter, vi trænger til at putte Amanda med godnatlæsning og småsludder i stedet for afsminkning af en småsovende barn, vi trænger til bare at være...

Vi har tilladt os at skubbe et planlagt besøg, der er lukket for kattefremvisning og hyggesludder i telefonen.
Vi skal hænge ud med aviser og kaffe, jeg skal ordne en masse billeder, måske skal vi sætte os og se en film; det kan også godt være, at pigerne fordufter ud til legekammerater, det er okay, men de behøver ikke troppe op her sammen med dem og be' om forplejning, der er nul servering i dag!

Jeg vil gå en tur rundt i haven, lege med alle de små uldne piverter, strikke en pind og læse ugeblade. surfe på nettet, og fylde min nye gode vaskemaskine til bunkerne er forsvundet.
Jeg vil lægge nogle billeder af kattene på Flickr, så Ella kan se sin Ella; jeg vil plante 3 nye roser og måske køre i Bilka og se om de har flere billige buksbom, men kun hvis jeg gider!

Go' søndag derude...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hav en rigtig dejlig og meget tiltrængt slappedag Anne :-)

- jeg glæder mig til at se billeder af mit lille kattebarn :-) -

Anonym sagde ...

Rigtig god søndag.