09 februar 2006

EFTERVEER...

Fødderne er tilbage til størrelse 39, men resten af kroppen og energiniveauet er hårdt ramt efter tirsdagens (og nok også mandagens) mange timer på benene.
Eftermiddagen i dag skal, når udyret er luftet og tumlet af, bruges foran flimmerkassen med kaffe og strikketøj, jeg er top-klar til passiv underholdning!
Altså bare lige indtil kl. 17, hvor jeg skal underholdes med teater, dans og sketches i Lauras klasse...

Jeg har lige været ved at kigge på alle mine små og store strikkeprojekter, der ligger rundt omkring; det plejer ikke at være et problem for mig at ha' gang i meget på én gang, jeg strikker bare en pind hist og her, og pludselig bliver en masse færdigt inden for kort tid.
Men lige nu ser det altså altsammen bare kedeligt ud, mon ikke bare jeg skulle gribe ned i skuffen og hive et nyt lækkert stykke frem, jeg tror det!

Om keramik-timerne i aftes er der kun at fortælle, at jeg tilførte den store ler-kirkegård 550 g. små sirlige tørre snegle :-((

Ingen kommentarer: