26 januar 2006

SÅ VAR DER POST...

Jeg har spejdet længselsfuldt efter posten de sidste par dage, og i dag havde hun endelig det med, som jeg har ventet sådan på!
5 søde brocher fra Anne i Örebro i Sverige, hun har holdt udsalg i sin butik , og jeg måtte bare bestille lidt. Der er dog kun én af brocherne, der er til mig selv, en anden er en gave til en sød kollega, der var til sin afsluttende eksamen i specialpædagogik i sidste uge, og de sidste er købt for andre kolleger.

Min lille plettede fætter skal selvfølgelig sidde på min stål-blå Pisa, den er nærmest købt lige til den, så nu er jeg under pres, mangler stadig 1/2 forstykke...
I morgen kommer den bare på en anden trøje, for den skal på!!

Og sørme om ikke det nye Isabella katalog ikke også var med i dag, listen til frø-indkøb kunne blive alenlang på bare et sekund; terrassen skal vælte i Lathyrus, så vi kan sidde og beruses af duftene, mens vi spiser tomatsalat af hjemmeavlede Red Alerts...
Om "bare" 5 måneder!!

2 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Uha - jeg har også lige fået kataloget i dag. Det er farligt og nu du lige siger Lathyrus. Hm, jeg bliver vist også liiiige nødt til at bestille :-)

Herlig broche.

Hilsen
Mette G.

Anonym sagde ...

Moockmike [url=http://wiki.openqa.org/display/~buy-prednisone-without-no-prescription-online]Buy Prednisone without no prescription online[/url] [url=https://launchpad.net/~codeine-poro]Buy Codeine no prescription[/url]