19 januar 2006

INGEN NÆVNT, INGEN GLEMT...

Min korte link-kolonne yder på ingen måde virkeligheden retfærdighed, jeg surfer rundt i alverdens blogs, ikke hver dag, men med jævne mellemrum.
Jeg havde faktisk tænkt på at slette de få, der er, havde lidt dårlig samvittighed over alle de, der ikke var nævnt, tænk nu hvis de troede, at jeg ikke gad nævne dem......

Sandheden er en ganske anden:
Der er bare så mange!
OG - jeg har ikke sat mig ind i, hvordan jeg taster dem ind!!!

Jeg elsker at skrive og gør det med glæde.
Jeg har lært at lægge skygger på mine billeder.
Jeg har lært at sætte billeder ind fra nettet, så der vises mere end et rødt kryds.

THAT'S IT!!!!

Torben vil så gerne vise mig alt muligt, og jeg kan jo godt se, at alle hans små finesser gør sig super flot, men jeg er bare ikke nået dertil endnu.
Han er ikke den store pædagog, og kan godt blive lidt små-irriteret over, at jeg da ikke bare lige lytter lidt, det vil jo gi' mig så mange muligheder!
Når jeg skal ha' ham til at forstå mine begrænsninger omk. dette medie, så bruger jeg (selvfølgelig) madlavningen som sammenligning...

"Okay, skat, nu sidder vi lige lidt her foran komfuret, jeg viser dig, hvordan man tænder for gassen og regulerer flammen, og så laver du lige de 4 retter mad til de 75 på lørdag, det er så pærelet, og du vil kunne få en masse ud af det!!"

Han har opgivet, indtil videre, og siger, at jeg bare kan maile ham alle de links jeg vil, så sætter han dem ind; jeg har ingen stolthed på det område, han skal endelig bare gøre det, så fortsætter jeg med at stå for maden..

Indtil da, indtil mine links fylder 3,5 mter, kan jeg lige nævne nogle enkelte her:

En ganske ny blog, vi "mødte" først hinanden i går hos Molly Chicken, og har nu mailet lidt frem og tilbage, Bettina laver krea-ting for Isabella's, som jeg ved mange af jer læser...
Min gamle spejderkammerat fra Haderslev, der nu lever et hyggeligt familieliv i USA...
Marsvinets "mor", der har en dejlig humor...
Rosa, der syr fantastiske dukker, jeg fatter ikke en bønne af, hvad hun skriver...

Og alle i andre, jeg læser og glædes, inspireres og forundres, måske kommer i på min linkliste, måske ikke, vid blot, at ingen er ladt ude af uvilje, men man må ind imellem begrænse sig.

1 kommentar:

Linda sagde ...

Hej Anne

Kender kun alt for godt dine tanker: jeg kopierede i sin tid en anden webstrikkers blogliste, det tog ukristeligt lang tid. Og siden er der kommet så mange nye spændende steder til (feks måtte jeg da lige se hvad MollyChicken og Rosa lavede, der skal jeg da hen igen). Så istedet lukrerer jeg fælt på andres sirligt indførte lister og håber at de ikke fjerner dem ;o)
kh Linda