26 august 2007

SID NED...

Lettere mat i betrækket efter en hektisk uge trænger jeg til sofahygge med te, strik og nærhed af piger og mand, stille eftermiddag med tid til snik-snak og energi-optankning.

Vi har hjulpet hinanden med at gøre huset rent, fået styr på vasketøjet og lektier, lagt planer om let aftensmad, så nu er vejen banet for nogle timer uden aktivitet af den huslige slags...Torben vil vist gerne se lidt Formel 1, Laura nusse på værelset og Amanda fornøjer sig med et par veninder på byens børneloppemarked, mon hun dukker op med en masse uundværlige dippe-dutter?

Strikkekurven er hevet frem, skal der strikkes ærmer på Linus, strikkes videre på et Claudiansk forstykke i den rigtige størrelse, eller skal jeg mon slå op til et lille tørklæde?!

Lige meget hva', så er eftermiddagen min, jeg vil smække den dertil indrettede i sædet og smide benene op, ahhhhh...

7 kommentarer:

Lea (Lyriklogik) sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Helle Holst sagde ...

Håber at du nyder en velfortjent slapper.

Vi har weekend-rengøring på skolen i denne weekend - det har hængt over mig lige siden fredag eftermiddag. Jeg ville så gerne have det overstået i en fart men lørdag var der loppemarked på skolen og rengøringen en umulig opgave. Derfor måtte det blive i dag:o(
Heldigvis var vi enige om at stå tidligt op - og Bjørn og jeg udgør et super team med mopper og vinduesvask, så nu er den ged barberet:o) Og resten af dagen kan nydes i fulde drag.

Kh. Helle

Lea (Lyriklogik) sagde ...

Efter al den flid må det helt klart være på sin plads med noget håndarbejdshygge...desværre er jeg ikke helt så langt endnu. Men det kommer vel! :-)

Sifka sagde ...

Hvor dejligt at du nu kan hygge og slappe af. Jeg har en alene-hjemme-aften forude, så der skal også smides nogle ben op og strikkes et par pinde.

Hyg on og god søndag:)

Anonym sagde ...

For et nydelig hjem du har, Anne!! Spessiellt likte jeg ditt bord, som ser ut som en ball av garn!!!!
Og så den fine lampen fra IKEA, som også står her hjemme hos meg! Hurra for IKEA! (dagens reklame)

Anne sagde ...

Tak skal du ha' Sylvia, jeg synes nu også selv at her er fint :-)
Jeg havde slet ikke tænkt på det med bordet, men det har du da ret i, det ligner et garnnøgle.
Det er en stor flettet kurv med låg, og så er der sat en metalbakke løst ovenpå.

Hvis du nogensiden bliver træt at din sorte lampe, så køber jeg den gerne!!
Vi ville ha' haft en mere, men da vi endelig kørte ud for at købe den, så havde de dem slet ikke mere, ØV!
Men bortset fra det, så er jeg nu også ret vild med Ikea ;-)

Anonym sagde ...

Åh, vilka härliga mönster du hade här i en liten hög då... de där vantarna bara älskar jag, suck. Har sett dem i många, många färgställningar nu... Härliga...
Må så gott... värmländskan... kramis och sköt nu om dig...