06 august 2007

JEG TAKKER, BUKKER OG NEJER...

Jeg er glad, rigtig glad, føler mig en smule ydmyg og meget beæret, Rockin' Girl Blogger, det er da ikke det værste at være nomineret til.

Tusind tak til Mette, Sifka, Marianne og Tina, i har hver især gjort mig super glad og stolt, jeg varmes over at i nyder at læse med her.

Jeg skal selv nominere 5, det er en del af konceptet, jeg må tænke og kigge, jeg har mange foretrukne, nogle med håndarbejde, nogle med bøger, nogle med mad, nogle med hjerte og nogle med kant, det bliver ikke så let endda.

Jeg tænker...

3 kommentarer:

Sifka sagde ...

Kom lige til hva'!! Du burde næsten sende 5x4 videre;)

Anne sagde ...

Arj altså, Sifka, du er så hård!
I denne hede der må man gerne nøjes med 5, måske 10, ikk'...

Unknown sagde ...

Jeg synes du har fortjent det Anne!! Du forstår at fortælle og " rive" os med!! Jeg er vild med din blog :-)