27 juni 2007

SLAPPE KNÆ...

Jeg bliver helt mat og slap i hele kroppen, når jeg har været igennem 3 timers intensiv samtale med en forældre, der går i opløsning for øjnene af mig, og som jeg så må forsøge at få stablet op igen.

Min hjerne har arbejdet på højtryk, jeg har lyttet, analyseret, konkluderet, vejledt og måske vildledt, jeg har været totalt oppe på stikkerne, for der skulle tænkes hurtigt - rigtigt hurtigt - og nu er jeg fuldstændig færdig, brugt op og med et energiniveau på minus 100.

Jeg får lyst til at fylde mig med chokolade og stærk kaffe, får lyst til at sympati-tude lidt og så ellers falde bevidstløs om på sofaen.

Jeg tror sgu bare jeg gør det, først mokka og så morfar...

7 kommentarer:

Fríða sagde ...

puha, den er hård! du har altså AL min respekt for det arbejde du gör. det ville jeg aldrig kunne, jeg er desværre ikke så god til at skjule min irritation over folk der opförer sig som idioter, som jeg er sikker på du er enig med mig i at nogle af de forældre gör. derfor valgte jeg ikke at arbejde som lærer, selvom det var det jeg blev udbildet til.
kh.fra Island
Frida

Anonym sagde ...

Chokolade, stærk kaffe og en sofa det er lige, hvad der skal til. Afsted med dig!

Sifka sagde ...

Åh ja, godt vi har morfar! Mocca duer ikke for mig. Jeg kan ikke morfar'e efter mocca:)

Anonym sagde ...

Søde stærke Anne, hvor er det godt at der findes kvinder som dig... tag du dig bare en velfortjent lur og en god kop kaffe... fordi du kan

Anonym sagde ...

DU er da dejlig - det er så skønt at læse at selv når det er HÅRDTY så betyder det noget for dig at gøre det ordentligt, grundigt og på aller bedste vis - du er mega sej! Tak fordi du er.... nogen må nyde godt af dig hver dag - nej, ikek bare nogen - men MANGE!
Håber du fik den dejligste chokolade og den fineste mocca - nå ja, og så den der morfar...
kh MORTIL9

Anne sagde ...

Tak for de søde ord, er ikke sikker på,at jeg helt fortjener dem, men jeg nyder dem nu bare alligevel.

Jeg fik både chokolade, kaffe og en meget lille lur, men jeg føler mig stadig - nu et døgn efter - som en slatten karklud!
Hurra for at det er ferie fra i morgen!!!

lifeondyssen sagde ...

Ikke underligt at du føler dig slap efter sådan en omgang intensiv samtale hvor alle gerne skal gå derfra tilfredse !!
Jeg har givet hippieklud-stafetten videre til dig .. god fornøjelse og glæder mig til at se hvad du kommer frem til ;o)