17 juni 2007

EVIGHEDSPROJEKT...

Det er da fint sådan at kaste sig ud i at lære at brodere for at aflaste de ømme strikkearme, men hva' så med det infiltrationer i nakken og sviende øjne jeg får, fordi jeg er sidder med arbejdet helt oppe ved næsen??!!

Jeg roder på hele bordet med små papirskitser, stof, gamle t-shirts, nåle og tråd i mange skønne farver, jeg har mange gode idéer, synes jeg, men jeg er så ufatteligt langsom til at sy, det er en ynk at se på...

Jeg piller op og piller op, blyantsstregerne forsvinder under alle mine befamlinger, jeg bander og fnyser, og sukker temmelig tit, men jeg skal nok få det lært, engang!

Jeg bliver nødt til at ta' et par omgange på et strikketøj ind imellem, for ellers bliver jeg da helt nedtrykt over manglede produktion, men jeg er sikker på, at jeg bliver glad for at kunne sy både den ene og den anden slags sting, for fint det er det...

8 kommentarer:

Ella sagde ...

Åhhh, så fint - jeg havde helt glemt hvor hyggeligt det er, at sy kædesting. Men jeg kan heller ikke se så småt og da slet ikke styre nålen igennem :-)

Sifka sagde ...

Altså kære Anne!

For det første er du da urimeligt kritisk over for eget værk. Det er da nydelige sting du laver der.

For det andet, hvorlænge tror du der går før, at du kan strikke normalt igen?

Jeg forstår dig :)

Anonym sagde ...

Jeg synes da det ser meget smukt ut!

Anonym sagde ...

Tålmodighed er en dyd. Hastværk er lastvæk, Rom blev ikke bygget på en dag.... mere af den slags?

Jeg forstår dig, jeg har det som dig, men jeg tager hatten af for at du bare kaster dig ud i en ny disciplin, og syntes faktisk at det du frembringer er ganske vellykket.

Glæder mig til at se mere fra din nål.

HANNE sagde ...

Godt begyndt Anne .-)
Den hvide skjorte fra lopperne er smidt i vaskemaskinen, så har du noget at øve dig på :-)

lifeondyssen sagde ...

Fantastisk ser det nu ud .. det skal nok blive godt .. hmmm tålmodighed .. hva er det !!

Anne sagde ...

Jeg strikker en lille smule hver dag, men slet ikke nok til at stille min nørkle-sult, så derfor denne nye diciplin.

Jeg gør mig umage, og derfor tager det laaaaang tid, men det skulle gerne ende med at blive en sommer-top med kædesyede ord og mængder af faldende blomster og sådan, vi får at se...

Sifka sagde ...

Det lyder rigtig fint. Den vil jeg glæde mig til at se.