28 februar 2007

FØDSELSDAGSPIGEN...

Allerførst:
Tusind tak for alle jeres søde fødselsdagsønsker her på bloggen, på mobilen og i mailboxen.
Det er rigtigt dejligt med så mange dejlige hilsner, jeg sætter pris på hver og én!

Dagen er hyggelig og varm med søde tanker og gode gaver, faktisk tog vi hul på festlighederne allerede i går, hvor der var middagsgæster og forkælelse.

Lige nu er jeg helt alene hjemme, og sidder bare helt stille og fryder mig over at kende så mange søde mennesker og at ha' så vidunderlig en familie, der, hver på deres måde, forsøder min dag...

Laura var tidligt oppe for at finde flag frem og tænde en masse lys, hun havde fundet fødselsdagspigen frem fra gemmeren, og den stod der midt på bordet i morgenmørket og smilede sit søde smil.
Hun er mere sjælden end køn, men hun må frem, når der er fødselsdag i huset, det er en tradition, og så er det sådan set lige meget, at den skriger af alt det andet, der omgiver den.

Egentlig skulle jeg til keramik i aften, det var derfor at gæsterne måtte indfinde sig allerede i går, men familien siger NEJ; jeg skal være sammen med dem, de vil ha' lov at forkæle mig med middag ude i byen, og det skal de da næsten ha' lov til...

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Så kunne man da lige føle snydt for invitationen mor:o) Men nej nej jeg spiser bare mit færdig lavet Indian rice i dagens anledning:o)
Kys

Liselotte sagde ...

Du er FANDEME go', Anne ;-)

Her snakker vi i en ½ time og du nævner det ikke med ét ord. Uanset om det er "hemmeligt" eller ej, så HJERTELIG TILLYKKE med fødselsdagen heroppe fra :-)

PS - banneret må vist være fødselsdagsgaven så ;-)

Elisabeth sagde ...

TILLYKKE!

Anonym sagde ...

STORT TILLYKKE herfra - ser ud somom dagen er blevet nydt på bedste vis. Knus Maiken

Karin MALLE Jegsen Petersen sagde ...

Anne, hjertelig tillykke med dagen...forsat god dag.

knus fra
Malle

Anne sagde ...

Altså Liselotte, det var eller er ikke hemmeligt, men tak for fødselsdagsgaven så :-)

Og også tak til jer andre for jeres hilsner, det er dejligt og rigtigt hyggeligt!

Anonym sagde ...

Hjertelig tillykke med fødselsdagen, lyder som om dagen har været rigtig god :-)

Anonym sagde ...

- Også et stort TILLYKKE fra det sydjyske ! :o) - Håber, at familien har fået lov til at fejre dig med maner ?! ;o)

Mange hilsner fra
Susanne HS.

Anonym sagde ...

Gratulerer så mye på etterskudd! Jeg er visst litt sent ute ser jeg...

Anonym sagde ...

Kæreste Anne,
Også herfra småsent (just hjemkommet fra kursus) en kæmpe og hjerteligt fødselsdagshilsen fra mig!! Jeg håber du blev fejret men maner!
Knus,
Britt
...der også skal til Fanø i september....

Anonym sagde ...

Grattis med dagen som har vært!