24 januar 2007

NOLLER...

Ja ja, tænker jeg nu, var det nu også nødvendigt at købe for 20 $ små papirstykker, havde du ikke levet lige så godt uden??!!

Og jow jow, det havde jeg da, men jeg måtte bare eje denne lille box med sirlige små kort.
Kort med udsnit af nogle af mine billeder, kort med navn og telefonnummer, kort der kan bruges til at klæbe på manillamærker til gaver, kort der kan bruges til forskellige papir-kreationer, kort der kan klistres på ryggen af vores sorte mapper og så bare sidde der og pynte...Boxen er fin, kortene er fine, prisen er fin, men hvorfor pokker bestilte jeg dem, før jeg havde fyldt mit Flickr-album?!

Jeg må ha' gang i produktionen, 50 til-og-fra-kort kan man vel hurtigt lave, og så lidt på mapperne, så er jeg snart klar til at bestille en ny portion, eller også kunne jeg måske få Torben til at lave nogen, lidt fordele skal der vel også være ved at være gift med en grafiker...

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er godt nok nogle lækre kort du har fået fabrikeret!Jeg sad og så tilbage i tiden,altså dine gamle indlæg og billeder,I har godt nok et rigtig dejligt hus.

Anonym sagde ...

skønnne små kort. Hvis jeg havde sådan nogle så skulle de bruges til.... og ...... og ...... Åhhh alle de dejlige ting man kan bruge dem til, måske jeg skulle overveje at gå i dine fodspor. De er skønne.

Anonym sagde ...

...ja, jeg går også og pønser på en bestilling. k.h. Mette

Susanne sagde ...

Så'n nogen kan man ikke leve uden !! Kh Susanne

Anonym sagde ...

Ja, jeg ved altså ikke hvad jeg skal sige, andet end at de er skønne. Det må være fordi du tager så SUPER gode billeder:-)
Kh.
Marie-Louise

Anonym sagde ...

Sikke nogen smukek kort.
Har du selv printet dem eller bestilte du dem sådan?

Jeg sidder her og fristes!

Anonym sagde ...

uha de er flotte - kan man mon bestille fra en andens offentlige mappe?? Jeg ville nemlig hellere eje dine end mine :oD
kh Linda

IF Stjernen sagde ...

Det er jo lige sådan nogle jeg skal bruge!

Ja altså med mine egne billeder på ;-)

Du finder da også alle de gode ting - tak fordi du deler dem med os andre.

KH Britta

Anonym sagde ...

Å, så fine kort!!!!! Den linken har jeg spart på, dette var jo en kjempegod ide :o)

Anne sagde ...

Bestil i bare nogle kort, de er rigtigt fine til prisen!
Og jeg synes virkelig, der er mange anvendelsesmuligheder, så NEJ, vi kan da ikke leve uden :-)

Til Krebsinden:
det er kort jeg har bestilt, du kan komme til hjemmesiden ved at trykke på "små papirstykker" i min tekst.

Og så tak for billed-roserne!!
Du må jo snige dig ind i mit album, Linda...

Losarinas mor, ja, det er et dejligt hus vi bor i, jeg nyder det hver eneste dag!