20 januar 2007

KAMP TIL STREGEN...

Det går ikke godt for mig, jeg er simpelthen ikke stærk nok til at skubbe de andre væk her fra den nye computer!
Men nu er pigerne puttet, så er der 2 mindre at kæmpe med, og Torben, han må ærlig talt trænge til en pause, for han har snart siddet stolen i stykker og slidt bogstaverne af tastaturet...

Han knokler, gør han, min søde mand, for at få det hele til at spille, han importerer 1000-vis af billeder, timevis af musik, stort og småt fra den "gamle" computer, og vil gerne gøre det hele så godt og fint, og det er jeg sikker på det bliver, jeg kan bare dårligt følge med.

Jeg ved, at jeg kan stå tidligt op, meget meget tidligere end de andre, så i morgen har jeg chancen for at sidde i fred og nyde og teste, det vil jeg glæde mig til!

Skal jeg finde en positiv ting at sige om resten af familiens beslaglæggelse af den nye flotte hvide, så er det, at jeg har fået strikket vildt meget i dag, og det er jo heller ikke at kimse af...

Ingen kommentarer: