07 december 2006

6.DECEMBER...

Så er julekort-hurlumhej'et i gang på skolen, en skøn tradition, som både store og små nyder meget!
Alle skriver på livet løs, putter i de dertil opstillede postkasser, og børnene fra 5.klasse sørger så for at dele ud, mens de ivrigt ringer med postklokken...

I dag lå dette på min plads, sendt af en lille finurlig pige, der sidste år sendte mig et med strik på, denne gang har hun skrevet på vegne af hele klassen.

Kære Anne
gleli jul og kan du ha et knalgot nyter.
jeg håber at du aldri vel gleme os
i dine nye lære år
knus og kærelihed fra alle eleverne i 4.b


Også knus og kærlighed fra mig til dem...

1 kommentar:

Anne sagde ...

Det kan du bare tro jeg har!!

Jeg havde meget brug for at komme væk for en tid siden, men nu er der faldet så mange ting på plads, at jeg ikke rykker mig frivilligt :-)