12 september 2006

IF I WAS A RICH MAN...


Eller rettere, kvinde, så ville jeg strikke Lizard Ridge fra Knittys nye efterårsnummer, men 20 nøgler Noro Kureyon, gisp!

Jeg elsker Noro, men det er bare dyrt, for dyrt hvis det er til et kæmpe sofa-hygge-tæppe...

Men der er da også andre lækkerier hos Knitty, som den lille stola-sjals-ting, Tamarah, der dog skæmmes lidt af den pågående koboltblå de har strikket den op i, eller hav' med Ivy, en sød slå-om-bluse, eller Serrano, en fin cardi lukket med små hægter, sødt!

Jeg må holde mig selv i kort, på grænsen til det kvælende, snor; jeg har gang i mere end rigeligt...

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Helt enig, der er mange fine ting i Knitty denne gang....og Lizard Ridge er helt i særklasse. Hvis bare Kureyon kostede det halve....
I øvrigt et vidunderligt billede du har fundet af garnet!! Man kan da kun blive glad af de farver!
KH Britt

IF Stjernen sagde ...

Åh ja, jeg har også siddet og sukket over det tæppe! Har længe haft lyst til at strikke et tæppe men har ikke fundet det rigtige - før nu :-)

Man har vel lov til at håbe på den store gevinst i Lotto ;-) Men ellers er der jo altid E-bay, hvor man kan gøre nogle ret gode Norokøb.

Anne sagde ...

Nåh ja, E-bay, men alligevel, det bliver pebret ;-)

strikkeforsker sagde ...

Som Britta, eBay har ofte gode tilbud, en anden er webs, som giver 20 % rabat på storkøb.
Måske kauni kunne give samme effekt?

Anne sagde ...

Godt tip, Ulla, har lige kigget der, og kan regne ud, at jeg ville kunne strikke tæppe for 700.-, hvis jeg var villig til at købe de farver, de havde "overstock" af...
Hmmm, er der mon nogen, der har brug for at få lavet en kage eller 20 ;-)

Bim sagde ...

Hm, har man råd att inhandla 20st nystan av detta garn??? Jag har funderat på ett antal - svd 2,3 eller högst 5... Men, 20st... oj... Men, finns det något så underbart??? Ja, kanske men ändå... de varma färgerna bara älskar jag och ÄR så SJUK för... Men, inte heller, suck...
Må så gott... värmländska på bloggläsningstur... kramis, och undran över hur mobilen mår???
Sjöbackas blogg