12 maj 2006

DUFTE...

Jeg fik pottet geranierne om, luften omkring mig fyldtes med intense dufte, og jeg frydede mig over, at ikke alle var gået til.
Jeg elsker deres duft, men også deres navne, Giant Oak, Skeleton, Mintchocolat, Lady Plymouth, Little Gem og Attar of Roses; jeg tror måske, at weekenden skal indeholde et smut til Urtegartneriet, der ligger bare 10 min. kørsel herfra, der må en ny geranie til samlingen...

Dagen har været lang og rigtig god, udover hyggen har vi nået en masse; i morgen skal der lægges gulv i drivhuset, og så skal det fyldes, jeg er spændt!
Vi skal også hamre endnu et højbed sammen, jeg har en kæmpe stak Dahlia, der venter, har plantet 12, men mangler plads til mindst lige så mange.

En stærk kop kaffe på terrassen i skumringen kommer til at slutte denne dags udeliv af...

1 kommentar:

Tina Mølgaard Andersen sagde ...

Så lykkedes det endelig, jeg har ikke kunnet komme ind og takke dig for opskriften på hindbærsnitterne.
Når vores terrasseprojekt er overstået, skal de prøves.
Men du har jo opdateret en del gange siden da.
Og jeg vil lige sige, at jeg godt gad sidde på den terrasse, det ser jo utrolig hyggeligt ud.