15 april 2006

HVEM VIL IKKE GERNE VÆRE KAT...

En af de film Amanda har elsket allerhøjest er Aristocats, den er set igen og igen, og så lige igen, alle replikker kunne hun uden ad, og hun gik ofte rundt og skrålede "Hvem vil ikke gerne være kat, for en kat går ud på sjov hver eneste nat!".

Lige i dag ville jeg da gerne være et behåret lille kattedyr, der kunne slænge sig i en solstråle, og ikke bekymre mig om andet, end hvornår madmor mon hældte den næste portion mad op...
Aja har krøllet sig sammen i stakken af ikke-sammenlagt rent tøj, måske kan hun mærke, at jeg ikke kommer til af lægge det sammen i dag, eller i det hele taget lave noget som helst andet, end at male!!
Jeg ved godt, at det bliver rigtigt skønt, når vi i aften kan rykke møblerne på plads og hænge billederne op igen, men lige nu er de 50 kvm. alrum billigt til leje; jeg vil hellere strikke og læse Isprinsessen, fed krimi af Camilla Läckberg, og så lade andre fægte med malerrulle og lakpensel!

Jeg må hellere komme i gang, dette bloggeri tenderer vist til at være en overspringshandling...

Ingen kommentarer: