13 marts 2006

HEY MOR, MÅ JEG LIGE...

Hvem kender ikke den der let plagende stemmeføring børnene kan tage på, når der skal spørges om noget, vi helst ikke skal svare nej til!?
Ekstra lommepenge, nyt tøj, et Anders-blad eller lækkerier, når man er ude og handle...

I går var det vores digital-kamera, som jo nærmest er i brug hver eneste dag, suk og ak, nu skulle Sophie gerne bruge det til fotos af butik og varer til hendes fagprøve, så indlæggene i dag, og sikkert også i morgen, bliver uden hjemmeknipsede billeder!

Opladeren har jeg fundet, men fototasken...
Jeg er af husbonden blevet informeret om, at der ikke bare lå ét, men hele to ekstra kort i tasken, det er bare for meget med mig og min skødesløshed!!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Anne,
Godt, han har dig at skyde skylden på. Du bliver nok nødt til at tage dig sammen og finde den fototaske med diverse indhold. Forresten er jeg også lige faldet for Ugler. Forretningen havde kun råhvid og brun silkeblanding, så valget var let. Din ser lyserød ud, synes jeg. Nå, helt og lykke med at finde tasken.
Hilsen Lene Z.