22 januar 2006

VAR DER IKKE VAND I HANEN...

I stueetagen har vi et gæstebadeværelse, der bliver brugt rigtigt meget af pigerne, når de lige skal vaske hænder efter leg eller anden aktivitet!

Jeg ved, at jeg hængte rene håndklæder op der ude fredag over middag

Jeg ved, at Laura stort set ikke har været hjemme

Jeg ved, at der stadig er sæbe i dispenseren

Jeg ved, at vandværket ikke har lagt en seddel om, at der var lukket for vandet lørdag

Amandaaaaaaaaaaaa!!!!

Og jeg har jo faktisk en vaskemaskine, der for tiden ikke kan klare 90 grader; nu må vi se, hvad Omo Sparkling og Vanish kan fikse ved 60...

5 kommentarer:

Linda sagde ...

Det ser velkendt ud!! Min søn kan et trick med kun at vaske den ene hånd, fatter ikke hvordan han gør det...

Anonym sagde ...

Hov mor du har da glemt jeg også har været hjemme.. men nej heller ik mig, men det kunne det nok godt havde været, for 10 år siden, eller måske bare på en travl dag :o)
Knus

strikke_jane sagde ...

Jeg vasker meget sjældent ved 90 grader....

60 grader + et skvæt vanish klarer RET meget........

Her er vi også kommet i de altid beskidte håndklæders tid. 1. gang jeg opdagede at Mathias havde efterladt tydelige spor på håndklæderne kunne jeg ikke la' vær med at grine og blive små-nostalgisk. Tænkte: "Nu kommer den tid igen". Mine egne unger var blevet så store at jeg helt havde glemt de-beskidte-håndklæders-tidsalderen.........*G*

Anne sagde ...

Jeg vasker én vask ved 90 grader hver uge, for at holde maskinen ren indvendigt, det anbefalede montøren os, sagde at maskinerne gik til pga af sæberester.
Og så bliver hvidt altså bare hvidere ved 90, synes jeg...
Men vi har kun hvide håndklæder, og ikke alle kan jo være i den ene 90 graders vask, så de fleste nøjes med 60, og de er da fine nok ;-))

strikke_jane sagde ...

Jeg skal dælme da til at vaske en gang 90 grader vask om ugen også.......... tak for tippet :-)