21 januar 2006

TILLYKKE...

Vivian har fødselsdag i dag, og der er hejst flag for hende i hele Kongens København, selv Margrethe havde husket det, og sat flag på Krone 1, inden hun tog ud i byen i formiddags...

Jeg håber, at posten er nået frem til Vivian med min lille pakke; hvis ikke, så får hun her alle mine bedste ønsker om et godt nyt år; jeg håber, at hun vil blive forkælet rigtigt grundigt i dag, så hun kan samle lidt Bendix-kræfter, for med det vejr, hun har bestilt her til idag, da må der være behov for hjemmestrikkede sokker, altså gang i butikken...

Og så tillykke til dig, Christian Valdemar Henri John!

2 kommentarer:

Vivian sagde ...

Taaaaak kære Anne, SKØNT kort som jeg fluks har gemt på 'puteren og vil tillade mig at bruge på skummel butiksvis senere måske
:-) !!
(Posten har vist lidt vanskeligheder i dag - kun regninger er nået frem !!)

Og det ER helt utroligt som de har stadset op i København på min fødselsdag, men det er nu SLET ikke hvert år de husker det ;-)))

KH vivian

Anne sagde ...

Collagen er i pakken, der så stadig er på vej; den er din helt alene, så brug du den til hvad du lyster!
Måske kan du lirke flag og lys af....?