30 januar 2006

SOM EN REGNORM...

Ikke min vinterkulør, men min rygrad, når det gælder nye strikkeprojekter!
Jeg kunne mærke, hvordan skufferne nærmest stod og lukkede op og i, for at jeg skulle blive fristet; jeg havde et enkelt nyindkøbt nøgle fra i lørdags, som jeg ikke havde fået lagt på plads, og hvad skete der....
I stedet for at det nøgle blev lagt ned, så røg der et andet op, præcis det nøgle, som det nyindkøbte skulle "parres" med!

Jeg gør det altså, slår op og snuppe de først pinde på Ruffles, jeg må se, hvordan det bliver.
Det changerende lilla garn er fra Filitas ophørsudsalg, det var det sidste nøgle luksusgarn fra Karen Noe, og det kunne da ikke hænge der alene!
Mon ikke sådan et nærmest lavendelfarvet spiraltørklæde vil gøre sig godt på en sommerbrun hals?? Jeg tror det!!

Ruffles er fra ScarfStyle, en rigtig lækker bog, og faktisk findes der en blog, hvor det kun er opskrifter fra præcis den bog og "søsteren" Wrapstyle, der vises frem af forskellige strikkere; sjovt at se, hvor forskelligt samme mønster falder ud, alt efter garnvalg.

Perlehyazinterne, jeg fik af Susanne i lørdags, begynder langsomt at skyde op med små yndige blomster, hvis jeg strikker hurtigt, så er tørklædet måske færdigt før hyazinterne er afblomstret...

Ingen kommentarer: