18 januar 2006

GEDE-GRINER...

Ad underlige omveje kom jeg i dag til dette sted, "besvimende" geder, så bliver det vist ikke mere underligt på en snehvid onsdag som denne!

Ejeren fortæller malende om, hvordan gederne lammes af kortvarige muskelspasmer, hvis de bliver lidt for eksalterede, f.eks. ved fodring...
Kan man mon få sådan et gen indopereret??

Det ville være smart for os, der har lidt svært ved at takke nej til nogle af livets goder:
"Mere Othelleo-lagkage, Anne?"
Klask, ned ved siden af stolen med stængerne i vejret, og når jeg så fik samlet mig sammen til at komme op til bordet igen, ja så var fadet med kagen sendt videre, og jeg gik glip af den portion kalorier!

Måske skulle jeg bare øve mig i at sige Nej Tak....

5 kommentarer:

strikke_jane sagde ...

*G* Så det lyslevende for mig, at du lå der med stængerne i vejret ved udsigten til et stykke othello-lagkage........

Ditte sagde ...

*Ha-ha*
Ser lige filmen for mig.
Strikkefestival 2006 - Værten kommer ind med eftermiddagskage til kaffen - Spredt rundt om bordene ligger der kvinder med strikketøj og flyder......

IF Stjernen sagde ...

Tusind tak for et herligt grin! Jeg klukker endnu :-)

Knus Britta

Dorte sagde ...

Jeg lo højt af gederne !! Meget, meget mærkeligt fænomen !
Men ét er, at det er underligt at have filmet det og lagt det på nettet .... noget andet er spørgsmålet om, hvordan i alverden du tilfældigt kom forbi det på en surfetur på nettet ??????

Anne sagde ...

Ja altså Dorte, jeg kommer vidt omkring, og husker ikke altid vejen, men denne gør jeg! jeg ville tilmelde mig Blogbot, kigger på ejerens blog, og der var linket, så denne gang var vejen ikke lang ;-))