12 december 2005

28 FÆRDIGE KORT...

Traditionen tro skal der også denne jul skrives en ordentlig stak julebreve, jeg går længe og tænker over, hvordan det skal se ud, og hvad der skal stå i det afsnit, der er fælles for alle brevene.

I år er der blevet lavet en collage, scannet, printet, klippet, klistret og "glimret", jeg lavede én, og regnede så med, at Torben på sin top-tunede kopimaskine kunne sprøjte en ordentlig stak ud.
Men ak og ve, det der kom ud af maskinen så forfærdeligt ud.....
Hva' gør man så, laver man 45 collager?? Har man tid og overskud til det??
Narj vel, man fjerner da bare al farven på collagen, og så kører man skidtet ud i hvidt!
De er okay, ikke som jeg gerne ville ha' haft det, men jeg er åbenbart blevet lidt klogere her i mit 40.år, tidligere ville jeg ha' tudet, og siddet oppe mange sene nætter, for at lave det perfekte, det gider jeg ikke mer'!!!

Det er jo, når alt kommer til alt, ikke udseendet, men indholdet, der tæller, nøjagtigt som når det gælder os mennesker...

Nu ligger de første 28 klar, puttet i kuverter, adresseret og frankeret, og Torben er godt træt af det pulveragtige glimmer, der er OVERALT i alrummet, han har endnu ikke opdaget det på det lille toilet.

Dynerne kalder, jeg skal op før en vis herre får sko på, det er d.13. i morgen, Luciadag, og børnene skal vækkes med nybagte safranboller, mums!

Ingen kommentarer: